Niet tevreden?

Dat vinden we altijd heel vervelend!

Ook al doen al onze medewerkers en mondzorgverleners hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen, kan het gebeuren dat u toch ergens niet tevreden over bent.

Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor een mail sturen naar info@cdctandzorg.nl of door dit feedbackformulier in te vullen.

Wij willen graag met u in gesprek om samen een oplossing te vinden. Ons doel is echt om iedereen blij te maken. Wij beloven alle redelijkheid en menselijkheid. U ook? Dan komen we er echt wel samen uit.

Dit lijken ons de meest logische stappen.

Spreek open met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben over de behandeling of uw de oplossing van uw gebitsbehandeling, dan adviseren wij u dit kenbaar te maken met uw behandelaar.

Praat met onze praktijkmanager
Maak een afspraak met onze praktijkmanager indien u ontevreden bent over andere zaken of als u er niet uitkomt met uw behandelaar.

Als we er, na deze gesprekken, nog niet samen uitgekomen zijn, kunt u contact opnemen met de klachtencommissie van de KNMT of ANT.  Hopelijk komt het niet zover, want daar wordt niemand vrolijk van.